Gratis verzending vanaf 80 €

FAQ: Klachten

Heb je een vraag? Mogelijk vind je hieronder al een antwoord.

Vind je geen antwoord op jouw vraag, dan helpt de Omnishirt-klantendienst je graag verder via het contactformulier of via het volgende e-mail adres: support@omnishirt.be.

  • Kan ik een klacht indienen over de bestelde goederen?

    We accepeteren elke klacht als het 100% duidelijk is dat wij een fout hebben gemaakt. De snelste manier om een klacht in te dienen is door één of meerdere foto's te maken van het ontvangen product (inclusief het neklabel) en deze foto's bij te voegen aan een e-mail waarin de klacht over de ontvangen goederen wordt beschreven. Stuur deze e-mail naar het volgende e-mail adres: support@omnishirt.be.

    We raden aan om ons retourbeleid te lezen voordat je een bestelling plaatst of een klacht indient.

    Wat zijn de meest voorkomende redenen voor klachten?

    • We hebben per ongeluk de verkeerde maat verzonden, dus niet degene die je eigenlijk had besteld.
    • We hebben niet het juiste aantal stuks geleverd.
    • Een bedrukking of deel van een bedrukking ontbreekt.

    Waarvoor wordt geen klacht geaccepteerd?

    • Het kiezen van de verkeerde productmaat.
    • Te late levering - aangezien het transport wordt verzorgd door een extern bedrijf en niet door Omnishirt, kunnen wij de levering niet garanderen.
    • Spelfouten of drukfouten - wij hebben geen invloed op het ontwerp dat je hebt gemaakt en besteld.
    • De afdrukkwaliteit van de afbeelding of foto, als de gekozen afbeelding of foto is uitgerekt voorbij de gele kwaliteitsindicator. In dit geval is de afdrukgrootte groter dan de werkelijke grootte van het geleverde bestand, wat resulteert in vagere kleuren of minder scherpe details in de kwaliteit.

    We controleren niet op spelfouten of andere fouten in het ontwerp. Controleer je definitieve ontwerp zorgvuldig voordat je je bestelling plaatst. Als je niet zeker bent over het ontwerp, neem dan contact met ons op — dat is het meest zekere.

  • Hoe meld ik een probleem over een bestelling?

    Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, contacteer je ons best via het contactformulier met onderstaande informatie:

    1. Bestelnummer
    2. Omschrijving van het probleem. Indien mogelijk met één of meerdere foto's.